2010-12-26

Би Монголын хилээс гараад л өөрийнхөө эрх чөлөөг мэдэрсэн | түүх захидал

Би яагаад ч юм хар багаасаа л охин шиг өссөн 10 жилд байхад нада үнэхээр хэцүү байсан сургуулиа солимоор байвч солиж чадахгүй үргэлж л хүүхдэд гадуурхагдаад байдаг байлаа үүнээс хойш хичнээн ч олон жил өнгрөв дөө. Нэг л мэдхэд би их сургуулиа төгсөөд ажил хийж эхэлсэн.Өөрийн энэ мэдрэмжээ устгаж хаяхын тулд найз охинтой болсон боловч нэг л сонин бас надад огт таалагдаагүй түүнийг хэн ч муухай охин гэж хэлэхгүй л дээ гэхдээ л… Яг сарын өмнө надад гэнэт нэгэн бодол толгойд минь орж ирсэн Монголоос явах тухай надад урд нь ямарч хүсэл төрж байгаагүй гэтэл гэнэт л явмаар санагдсан өөрийн энэ хавчигдмал байдлаас би яаг үнэндээ маш их залахсан. Би ээж аавдаа хэлсэн боловч тэд нар намайг ойлгоогүй бүүр гэрээс хөөсөн тэгээд ч манай гэрийнхэн бүгд мэдсэн учраас би өөрийгөө энд адлагдаад хэн нэгэнд доромжлогдоод л байгаад байхуу энэ тэр гээд л маш олон удаа бодсон боловч миний өөрийн эцсийн шийдвэр нэг ийм л байлаа ааваа ээжээ та хоёртоо хүү нь маш их хайртай гэв ч надад явхаас өөр арга байсангүй. Би одоогоор Бээжинд байна энд үнэхээр дажгүй байна энд хууль нь хүлээн зөвшөөрөөгүйч нийгэм нь хүлээн зөвшөөрч байна хэд хоногоос цаашаа явна удахгүй өөртөө тохирсон гайгүй ажил хийнэ гэж бодож байна. Надад Монголд байх ямарч утгагүй санагдаад л би энэ шийдвэрийг гаргасан харин элэг нэгт Монголчууд та бүхэн нэгийг ойлгоно биз дээ. За за дараа уулзая…
/Gaymongolia@yahoo.com -руу өөрийнхөө тухай захидлаа илгээж хүмүүстэй хуваалцаж болно/


...

No comments:

Post a Comment