2011-02-21

Lady Gaga - Born This Way /Бий ийм л замаар төрсөн/

 Түүний 2011 оны 2,7 гарсан шинэ сингл болох "Born this way"  буюу "би ийм л замаар төрсөн" хэмээх дуу нь ЛГБТ хүмүүсийн эрхийн асуудлыг хөндсөн дуу болжээ.
I'M BEAUTIFUL IN MY WAY
'CAUSE GOD MAKES NO MISTAKES
I'M ON THE RIGHT TRACK BABY
I WAS BORN THIS WAY
DON'T HIDE YOURSELF IN REGRET
JUST LOVE YOURSELF AND YOU'RE SET
I'M ON THE RIGHT TRACK BABY
I WAS BORN THIS WAY


No matter gay, straight or bi
lesbian, transgendered life
I'm on the right track, baby
I was born to survive

Би өөрийнхөө замаар үзэсгэлэнтэй
Учир нь бурхан ямар ч алдаа гаргадаггүй
Би зөв замдаа байна хонгор минь
Би ийм л замаар төрсөн
Өөртэй харамсч өөрийгөө битгий нуу

Зүгээр л өөрийгөө хайрла
Би зөв замдаа байна хонгор минь
Би ийм л замаар төрсөн


Гей страйт, эсвэл би
Лесбиян трансжендер амьдралтай байсан ч
Би зөв замдаа байна хонгор минь
Би энэ хорвоод амьдрах гэж л төрсөн. /Цааш унших гэдгийг дарж сонсоно уу/






 ТАТАЖ АВАХ

http://download.urbanmusicdaily.net/?l=audiorok.com/613c4sr26p9t

1 comment:

  1. haashaan ooroo orchuulsiimuu? Yasan aimaar modon orchuulga ve!!!!!!!!!

    ReplyDelete