2011-07-18

It was not sex - Энэ секс байгаагүй

Өөртөө тийм ч таалагдахгүй байгаа , ялангуяа миний сонирхдог стиль биш хүнтэй унтсан ч гэх нь хаашан юм, ер нь тийм зүйл сексийг секс гэж нэрлэх нь зөв үү үгүй юу? мэдэхгүй..Миний хувьд огтхон ч дур тавиагүй, ер нь бол огт таалагдаагүй.  Дараа нь царайг нь хараад гайхах шиг , ийм  хүн үнэхээр надад таалагдсан гэж үү? гэж, гэхдээ удаан секс хийгээгүй , тэгээд ч согтуу байсан болохоор байгалийн хуулиараа тийм зүйл болсон байх. Уул нь ч тийм ч муу залуу биш л дээ. Миний хувьд секс мөн ч байсан биш ч байсан сексийг нээх сүртэйгээр хүлээж авдаггүй философитой. 40 орчим жилийн дараа хөгшрөөд үхэхийн хооронд олон зүйл үзэж туулах хэрэгтэй. Мэдээж өөрийнхөө хайртай хүнтэй секс хийх хамгийн сайхан байдаг байх л даа. Гэхдээ хайргүй хүнтэйгээ секс хийлээ гээд харамсаад сүр бадруулаад байх ч юм алга. , I just dont give a fucking shit.

"Секс бол секс. Хүн хэнтэй ч секс хийж болно.Чи хүсэж байвал хийх л хэрэгтэй. Секс бол секс. Хамгийн гол нь аюулгүй байх хэрэгтэй."
<--- Энэ миний хэлсэн үг биш шүү

No comments:

Post a Comment